МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ДЕМОГРАФІЧНИХ ЧИННИКІВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Ключові слова: маркетинг,, поведінка споживача,, маркетингові дослідження,, освітні послуги,, потреби в освітніх послугах,, фактори впливу на поведінку споживача,, демографічні чинники

Анотація

У науковій статті теоретично досліджено аспекти впливу демографічних чинників на поведінку споживачів та реалізацію ними процесів формування і задоволення індивідуальних потреб. На основі реалізованих кабінетних маркетингових досліджень структуровано демографічні чинники та визначено їх вплив на величину потреб в освітніх послугах здобувачів передвищої та вищої освіти. У дослідженні розглянуто умови, що визначають та обмежують процеси формування і задоволення потреб індивідуальних споживачів в освітніх послугах

Опубліковано
2022-12-28