ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ПРІОРИТЕТІВ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ НА ОСНОВІ ОПИТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ

Ключові слова: маркетинг,, стратегія,, стратегічний маркетинг,, стратегічне рішення,, інформація,, інформаційне забезпечення,, ринок,, ринок автомобільних шин,, споживачі,, попит,, онлайн-опитування споживачів,, товар,, товарні марки,, онлайн-продаж,, маркетплейс

Анотація

У статті досліджено проблеми інформаційного забезпечення стратегічної маркетингової діяльності підприємств, обґрунтовано доцільність вивчення купівельної поведінки споживачів методом онлайн-опитувань. Здійснено аналіз результатів проведеного опитування споживачів автомобільних шин та надано пропозиції, на основі яких учасники ринку можуть формувати стратегічні пріоритети власної маркетингової діяльності

Опубліковано
2022-12-28