ЕЛЕКТРОННА ВЗАЄМОДІЯ В КЛЮЧОВИХ СЕКТОРАХ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
Ключові слова:
електронна комерція, електронна взаємодія, інтернет, бізнес,, споживачі, ринок,, органи державної влади та місцевого самоврядування,, торгівля, послуги
Анотація
Стаття присвячена дослідженню взаємозв’язків, що виникають між учасниками ринку електронної комерції. Проведено систематизацію усіх можливих форматів електронної взаємодії у вигляді матриці, в якій основні сектори розглядаються з позицій як споживачів, так і постачальників певних товарів, послуг або відповідного електронного контенту. Зокрема, виділено такі сектори як бізнес, споживачі, органи державної влади та місцевого самоврядування, наймані працівники. При цьому розглянуто особливості та безпосередні способи взаємодії для кожної із зазначених сторін в електронному форматі.
Опубліковано
2020-12-28
Розділ
Статті