РИНКОВА КАПІТАЛІЗАЦІЯ КОМПАНІЙ КРІЗЬ ПРИЗМУ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ЇХ ФУНКЦІОНУВАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.36910/2707-6296-2023-20(79)-26

Ключові слова:

ринкова капіталізація, вартісна концепція, цінність, бізнес-модель, грошовий потік, оцінка

Анотація

Ринкова капіталізація компаній завжди виступала об’єктом прискіпливої уваги як зі сторони власників, так і зі сторони потенційних інвесторів, котрі, в своїх алгоритмах поведінки, часто керуються моментами важливості створення компанією майбутньої вигоди. Досить часто за високими показниками ринкової капіталізації не стоять об’єктивні причини, що могли б спричинити зростання вартості компаній. Будь-яка вартість має свою цінність, а цінність це те, що здатне приносити користь. Тому за власником компанії стоїть ціль використання активів продуктивно та з користю для того, щоб примножувати залучений капітал і диверсифікувати лінійку продуктів створених з доданою варстістю. Вартість не може з’явитися спонтанно. Насправді, за будь-якою цінністю стоять люди та ресурси, які в симбіозі здатні творити благо, яке за принципом синергізму принесе користь. Цінність операційної діяльності компанії визначається наявністю бізнес-моделі, яка здатна генерувати позитивний грошовий потік. Завдяки бізнесовим моделям компаній можна частково вирішити проблему встановлення їх адкватної справедливої вартості. 

Біографія автора

  • автор Фесіна Ю. Г., афіліація Луцький національний технічний університет

    к.е.н., доцент

    https://orcid.org/0000-0003-3366-6071

    y.fesina@lntu.edu.ua

     

     

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2023-12-12