СТРАТЕГІЇ ТА ТАКТИКИ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ЛУЦЬКОГО НТУ
DOI:
https://doi.org/10.36910/2707-6296-2019-16(62)-3Ключові слова:
бренд-менеджмент, стратегії бренду, тактики бренду, суббренд.Анотація
У статті розглянуто теоретичні основи поняття бренд-менеджменту закладу вищої освіти. Визначено залежність між обсягом залучених студентів на навчання, отриманих фінансових находження від оплати за освітню послугу та вартістю бренду ОПП. Розподілено суббренди ОПП в Луцькому НТУ та сформовано матрицю їх позиціонування. Встановлено, що бренд-менеджмент
ЗВО залежить від обраної стратегії, а ефективність реалізації стратегії від оцінки сприйняття бренду і навпаки. Запропоновано стратегічні альтернативи управління субрендами ОПП в Луцькому НТУ (вибірковий бренд; престижний бренд; доступний бренд; тупиковий бренд) та тактики бренд-менеджменту.
Посилання
Завантаження
Опубліковано
2025-03-28
Номер
Розділ
Статті