СТРАТЕГІЇ ТА ТАКТИКИ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ ЛУЦЬКОГО НТУ

Автор(и)

  • Вавдіюк Н. С. Луцький національний технічний університет image/svg+xml
  • Корецька Н. І. Луцький національний технічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.36910/2707-6296-2019-16(62)-3

Ключові слова:

бренд-менеджмент, стратегії бренду, тактики бренду, суббренд.

Анотація

У статті розглянуто теоретичні основи поняття бренд-менеджменту закладу вищої освіти. Визначено залежність між обсягом залучених студентів на навчання, отриманих фінансових находження від оплати за освітню послугу та вартістю бренду ОПП. Розподілено суббренди ОПП в Луцькому НТУ та сформовано матрицю їх позиціонування. Встановлено, що бренд-менеджмент

ЗВО залежить від обраної стратегії, а ефективність реалізації стратегії від оцінки сприйняття бренду і навпаки. Запропоновано стратегічні альтернативи управління субрендами ОПП в Луцькому НТУ (вибірковий бренд; престижний бренд; доступний бренд; тупиковий бренд) та тактики бренд-менеджменту.

 

Біографії авторів

  • автор Вавдіюк Н. С., афіліація Луцький національний технічний університет

    д.е.н., професор

  • автор Корецька Н. І., афіліація Луцький національний технічний університет

    к.е.н., доцент

     

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2025-03-28