МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ДЕМОГРАФІЧНИХ ЧИННИКІВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-3

Ключові слова:

маркетинг,, поведінка споживача,, маркетингові дослідження,, освітні послуги,, потреби в освітніх послугах,, фактори впливу на поведінку споживача,, демографічні чинники

Анотація

У науковій статті теоретично досліджено аспекти впливу демографічних чинників на поведінку споживачів та реалізацію ними процесів формування і задоволення індивідуальних потреб. На основі реалізованих кабінетних маркетингових досліджень структуровано демографічні чинники та визначено їх вплив на величину потреб в освітніх послугах здобувачів передвищої та вищої освіти. У дослідженні розглянуто умови, що визначають та обмежують процеси формування і задоволення потреб індивідуальних споживачів в освітніх послугах

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2022-12-28