МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ДЕМОГРАФІЧНИХ ЧИННИКІВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-3Ключові слова:
маркетинг,, поведінка споживача,, маркетингові дослідження,, освітні послуги,, потреби в освітніх послугах,, фактори впливу на поведінку споживача,, демографічні чинникиАнотація
У науковій статті теоретично досліджено аспекти впливу демографічних чинників на поведінку споживачів та реалізацію ними процесів формування і задоволення індивідуальних потреб. На основі реалізованих кабінетних маркетингових досліджень структуровано демографічні чинники та визначено їх вплив на величину потреб в освітніх послугах здобувачів передвищої та вищої освіти. У дослідженні розглянуто умови, що визначають та обмежують процеси формування і задоволення потреб індивідуальних споживачів в освітніх послугах
Посилання
Завантаження
Опубліковано
2022-12-28
Номер
Розділ
Статті