ІНСТРУМЕНТИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Т.Л. Зубко KYIV NATIONAL UNIVERSITY OF TRADE AND ECONOMICS , Київський національний торговельно-економічний університет

DOI:

https://doi.org/10.36910/2707-6296-2021-18(71)-7

Ключові слова:

інноваційний розвиток, інструменти, торгівля, підприємства, євроінтеграція

Анотація

Торгівля розвивається швидкими темпами як у світі, так і в Україні, що пов`язано не тільки з інвестиціями, але й з інноваціями. Тому вивчення та узагальнення досвіду їх застосування є актуальним. У статті розглянуто теоретичні положення та практичний інструментарій залучення інновацій на торговельних підприємствах. Розглянуто види інновацій та відповідні їм стратегії. В статті також досліджено особливості інноваційної діяльності торгівельних підприємств. Удосконалено класифікацію базових  інноваційних стратегій, які формуються залежно від положення організації на ринку та значущості інноваційного потенціалу.

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2021-11-29