РЕГІОНАЛЬНІ АСПЕКТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ

Автор(и)

  • Л.Ю. Матвійчук Луцький національний технічний університет image/svg+xml
  • Л.М. Чепурда Черкаський державний технологічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.36910/2707-6296-2021-18(71)-13

Ключові слова:

якість продукції та послуг, регіон, туристичний збір, індустрія гостинності.

Анотація

У статті визначено та систематизовано основні показники якості продукції та послуг індустрії гостинності в регіонах України. Доведено що одним з основних показників якості є туристичний збір. Проведено аналіз обсягів туристичного збору в регіонах України. На прикладі міста Луцьк охарактеризовано основні регіональні продукти та послуги індустрії гостинності, Визначено напрями підвищення рівня їх якості території дослідження.

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2021-11-29