СТРАТЕГІЇ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-12Ключові слова:
маркетинг,, Інтернет-маркетинг,, управління Інтернет-маркетингом,, стратегія,, конкуренті переваги,, просування,, цільова аудиторія,, інструменти Інтернет-маркетингуАнотація
У статті обґрунтовано доцільність застосування стратегічної моделі управління Інтернет-маркетингом, розглянуто застосовувані на практиці та опрацьовані науковцями стратегічні підходи, окремі стратегії, а також визначено основне коло стратегічних рішень, які необхідно прийняти для того, щоб забезпечити успішне формування та посилення на основі Інтернет-маркетингу конкурентних переваг компанії на ринку
Посилання
Завантаження
Опубліковано
2022-12-29
Номер
Розділ
Статті