DIGITAL-МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Лорві І. Ф. Луцький національний технічний університет image/svg+xml
  • Мар’юк В.В. Луцький національний технічний університет image/svg+xml
  • Черниш А.М. Луцький національний технічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.36910/2707-6296-2024-21(83)-34

Ключові слова:

digital-маркетинг, заклад вищої освіти, просування, інструменти digital-маркетингу, SMM, SEO, контент-маркетинг

Анотація

У статті розглянуто роль digital-маркетингу як ефективного інструменту просування закладів вищої освіти в умовах конкурентного середовища. Проаналізовано сучасні дослідження щодо використання інноваційних цифрових технологій для формування іміджу університетів і залучення абітурієнтів. На прикладі Луцького національного технічного університету (ЛНТУ) висвітлено основні digital-інструменти, такі як соціальні мережі, офіційний вебсайт, онлайн-реклама та події, що сприяють підвищенню доступності інформації про освітні послуги. Визначено пріоритетні напрями для оптимізації інтернет-маркетингової стратегії, включаючи SEO, створення якісного контенту та персоналізовані електронні розсилки. Зроблено висновки щодо важливості постійного моніторингу результатів і адаптації до умов кризових ситуацій для забезпечення стійкого розвитку університету.

Біографії авторів

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2025-03-25