МАРКЕТИНГОВА КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ РЕГІОНУ

Автор(и)

  • Н.Т. Рудь Луцький національний технічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.36910/2707-6296-2020-17(67)-22

Ключові слова:

модель регіону, регіональна інноваційна інфраструктура, міжрегіональна інноваційна система

Анотація

В статті розглядаються маркетингові підходи до формування інноваційної інфраструктури регіону. Особлива увага приділяється розвитку Інтернет-маркетингу, мережевим віртуальним організаціям, системі регіональної інноваційної інфраструктури з точки зору різних підходів до дослідження регіональних проблем, особливостей створення міжрегіональної інноваційної системи.

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2020-12-29