ПРОМОЦІЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ: ТЕХНОЛОГІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ, РІШЕННЯ

Автор(и)

  • Ю.Є. Дащук Луцький національний технічний університет image/svg+xml
  • Ю.В. Федорусь Луцький національний технічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.36910/2707-6296-2020-17(67)-32

Ключові слова:

технології сфери послуг, індустрія гостинності, туристичне обслуговування, , інновації в туризмі, готельно-ресторанний бізнес, туристичні портали

Анотація

У статті актуалізовано значення промоції для розвитку індустрії гостинності. Проведено огляд базових туристично-рекреаційних порталів України. Наведено приклади використання технологій навігації та геолокації для розвитку туристичних дестинацій.

Посилання

Завантаження

Опубліковано

2020-12-30